poniedziałek, 12 maja 2008

Odliczanie

49 dni pozostało to startu Projektu ...

a tym czasem...

Witam ponownie!

Rok temu przed pierwszym Projektem Plaża założyłem bloga, który przedstawiał życie na projekcie z tej drugiej strony. W tym roku dopiero trwają przygotowania do oficjalnego startu PP, ale już dzisiaj rusza nieoficjalny blog projektu.

Na polskich plażach lądujemy 1 lipca i podróżujemy po nich do 24 sierpnia. Oczywiście skład ekipy troszkę się zmienił. Odeszło kilku stałych plażowiczów, ale na pewno pojawi się tu wiele nowych ciekawych osób. Tak jak w poprzednim roku,razem z nami po plażach pokręci się wiele znanych twarzy, a poza tym oczywiście masa wrażeń,dobrej muzyki i szaleństwa. To już wkrótce.

Jak pewnie zauważyliście, zmieniła się nazwa blogu. W tym roku współpracuje na projekcie z Playem i to właśnie ekipa z tej firmy zajmie najwięcej miejsca na tej stronie :-]

Do zobaczenia wkrótce

Denis

5 komentarzy:

Agatka pisze...

Mam nadzieję, że wszytsko pójdzie po mojej myśli i już niebawem spotkamy się znowu w pracy nad kolejnym projektem życia... Wydaje mi się że to nie tylko moje zdanie ale nie mogę doczekać się chwili aż wstanę rano, założę białe spodenki play, czarną koszulkę play, wezmę szarą bluzę play do ręki i pomaszeruję na kacu na plażę do fioletowych kanap typu sofa, palm w oazie i wielgaśnego namiotu tvn.... ahhh rozmarzyłam się

Renia pisze...

Czy jest możliwość dołączenia do ekipy???

FanPlayek pisze...

Witam!!
Mam pytanie bawiłem sie z Wami w ubiegłym roku we Władysławowie i chetnie dołaczyłbym sie do ekipy Plaży II. CXzy istnieje taka możliwość???? A druga sprawa jesli mozna wiedzioec mniej wiecej terminy w poszczegolnych miastach, gdyz jesli nie moglbym sie dolaczyć chcialbym przynajmniej tak zaplanowac wakacje by moć być z wami

Agatka pisze...

Do wszystkich zainteresowanych, tegoroczny Projekt startuje 2 lipca i bedziemy nad morzem do końca sierpnia. Konkretne miejsca miasteczek nie sa jeszcze znane (przynajmniej mi).
Co do dołączenia do ekipy jest to raczej niemozliwe. Ludzie którzy pracowali w zeszłym roku muszą się nieźle starać żeby załapac się z tym roku ( w tym również ja) ;)

Fruzia pisze...

wiecie co....jak weszlam na bloga i sentymentalnie zerknelam na zeszlorocznego puszczajac kawalek znany z Plazy...to sie...rozmarzylam,bo co by nie mowic to byl zajebisty czas,takiej wspolpracy ,poczucia jednej wielkiej rodziny nie czulam nigdy...bede musiala wytrzymac do Darlowka,chyba,ze nie dam rady i pojawie sie towarzysko wczesniej...