piątek, 13 czerwca 2008

PRE-TEAM

  Czeeeeeeeeeeść

    I wyjaśniło się ... w tym roku niestety nasz skład projektowy bardzo wyszczuplał. Mam jednak nadzieje, że osoby które nie dostały się do projektu zawitają do naszego miasteczka, bardzo na was czekamy. 

    Po ogromnym zamieszanium, wojnie o miejsca - mamy już wstępną listę naszej ekipy Play. Mam nadzieje, że już nic się nie zmieni ( ewentualnie uda się komuś dojść, jednak na dzień dzisiejszy nie wydaje się to możliwe ). 

I tak - w tym roku , Playa reprezentować będą:

Kaśka 

Wiola

Agata

Ewa

Seweryn
 
Denis
 
+ Miron ( którego zdjęcia nie posiadam :-P )
    Oczywiście ekipą techniczną ponownie dowodzić będzie nasz nie zmordowany pogromca kobiecych serc Michał "Siwy" Jawor.
Siwy i jego gejowskie zdjecie
... OVER
+BONUS

6 komentarzy:

SkoQ pisze...

I znow ta sama opcja z licznikiem odwiedzin :) Jezu rok juz minal... nie wierze! Ciekaw jestem czy dam rade wpasc przynajmniej na 5 dni do Was.

Agatka pisze...

A ja podsumuję to tak- strasznie heterycki będzie ten wyjazd... ;-P

Anonimowy pisze...

Jaki heterycki? Przecież Siwy jedzie :-P

Michał pisze...

Denis a nie chesz przypadkiem heteryckiego kopniaka oberwać...???:)

Michał pisze...

denis pierdolo ta lista osób jest nieprawidłowa!!!!! mija sie z prawda!!! popraw ja szybko bo jestem ciekawy kto za ciocie wiole jedzie...:)

Anonimowy pisze...

Sam jestes pierdola, Wiolka jedzie i juz :-P